Rastec ApS

+45 49 13 82 08

Integrationer


OngoingSync

Har I et ønske om at få integreret en Uniconta løsning, med en løsning fra Ongoing?
Så er OngoingSync den rette løsning til jeres virksomhed!

For kr. 295,- om måneden (ekskl. moms), får i adgang til en portal, der giver jer mulighed for at styre integrationen, og automatisk synkronisering af valgfrie ordrer hvert 10 minut.

Dette betyder, at i ikke behøver at foretage nogle manuelle handlinger, da hele synkroniseringsprocessen sker automatisk.

I får også adgang til en liste over seneste aktiviteter, og mulighed for at tilpasse integrationen til jeres behov.

I skemaet herunder kan i se hvilke informationer der synkroniseres på ordrer fra Uniconta til Ongoing.

Ønskes flere informationer synkroniseret, kan vi også gøre dette.

OBS. Vær opmærksom på at denne integration kræver en tilføjelse af API abonnement hos Uniconta. Priser på dette kan ses på Unicontas side her, under "Serverlogin (API og integrationsadgang).

Til opsætning kræves en API nøgle fra Uniconta, og en bruger hos Ongoing (Link til oprettelse her). Efter oprettelse af disse, kan de indsættes via vores OngoingSync portal.

Funktioner

  • Synkronisering af valgfrie ordrer
  • Synkronisering hvert 10 minut
  • Automatisk, "set-and-forget"
  • Oversigt over hændelser
  • Ubegrænset antal ordre
  • Kommunikation via SSL
  • Og andre efter aftale

kr. 295,- pr. md.

(ekskl. moms)


Kom igang i dag ved at kontakte os




Informationer fra Uniconta til Ongoing


Kundeinformationer

Navn
Adresse
Postnummer
By
Land
Telefon

Vareinformationer

Varenummer
Navn
Beskrivelse
Vægt
Volume
Pris

Ordreinformationer

Ordrenummer
Kommentar
Alternativ leveringsdato
Referencenummer

Kontakt Rastec, hvis du ønsker at få oprettet en integration.