Har I et ønske om at få integreret en Uniconta løsning, med en løsning fra Ongoing?
Så er OngoingSync den rette løsning til jeres virksomhed!
For kr. 295,- om måneden (ekskl. moms), får i adgang til en portal, der giver jer mulighed for at styre integrationen, og automatisk synkronisering af valgfrie ordrer hvert 10 minut.
Dette betyder, at i ikke behøver at foretage nogle manuelle handlinger, da hele synkroniseringsprocessen sker automatisk.
I får også adgang til en liste over seneste aktiviteter, og mulighed for at tilpasse integrationen til jeres behov.
I skemaet herunder kan i se hvilke informationer der synkroniseres på ordrer fra Uniconta til Ongoing.
Ønskes flere informationer synkroniseret, kan vi også gøre dette.
OBS. Vær opmærksom på at denne integration kræver en tilføjelse af API abonnement hos Uniconta. Priser på dette kan ses på Unicontas side her, under "Serverlogin (API og integrationsadgang).
Til opsætning kræves en API nøgle fra Uniconta, og en bruger hos Ongoing (Link til oprettelse her). Efter oprettelse af disse, kan de indsættes via vores OngoingSync portal.
Funktioner
kr. 295,- pr. md.
(ekskl. moms)
Kom igang i dag ved at kontakte os
Kundeinformationer |
|
Navn | |
Adresse | |
Postnummer | |
By | |
Land | |
Telefon | |
Vareinformationer |
|
Varenummer | |
Navn | |
Beskrivelse | |
Vægt | |
Volume | |
Pris | |
Ordreinformationer |
|
Ordrenummer | |
Kommentar | |
Alternativ leveringsdato | |
Referencenummer |
Kontakt Rastec, hvis du ønsker at få oprettet en integration.
© 2024 Rastec ApS